franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 31 decembrie 2010

Mesaj pentru toti ...





Dragă cititorule,

Nu știu dacă ești o fetiţă
Ce sta singura acăsică,
Sau ești un mic băiețel
Ce se joacă cuminţel
Dar ştiu ca vei asculta povestea mea ...
Dintr-o sămânța mica, eu m-am născut
Si tot mai mare m-am făcut.
Copilăria mea e plină de povestioare
Spuse de mămica sub clar de soare ...
Știu de codrul lui Stefan-Voda
Ca i-am făcut și o odă.
Am auzit de Mircea cel Mare
Si de Mihai Viteazul cu a lui Românie mare ...
Dar știi ce eu nu voi mai cunoaste?
Este lumea ta plină de noutate.
Mămica mea, demult a fost tăiată
Si de oamenii rai a fost luată ....
În curînd și eu voi fi luat
Pentru a-ți face ție hîrtia de colorat!
De aceea, te rog, spune oamenilor
Sa recicleze hîrtiile lor !
Spune ca și eu sunt un mic copil
Fără mama, fără tata ... un copac umil ...

Cu drag, un pomișor cu mici speranțe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...