franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 14 iulie 2011

departire, regrete ...

Si când te gândești ca pana acum ceva timp, aveai totul, și în clipa următoare, totul, toate s-au năruit precum balonașele de săpun. Încerc sa-mi dau seama ce sa întâmplat, cum s-a întâmplat, când s-a întâmplat de s-a rupt totul intre noi. Mereu revin la aceleași gânduri de nedumerire și ma învinovățesc singura pentru ce s-a întâmplat. Ma gândesc ca dacă trecutul nu m-ar fi schimbat asa de mult, încât sa ma uit in oglinda si sa nu mai ma recunosc ... Si acum dansez cu pozele vechi, dansez gândindu-ma la tine, la frumosul dintre noi. 
Știu ca am distrus totul cu felul meu de a fi, as vrea sa fiu altfel sincer, as vrea sa ma schimb în bine pentru tine, însa doar pentru tine, pentru relația noastră...
Nu-mi vad sufletul, căci e plin de lacrimi pentru tine, striga ca te vrea înapoi, și ma cearta ca te-am făcut sa suferi, ca te-am făcut sa te desparți de mine, știu ca ar trebui sa-mi calc pe inima și sa te caut, sa te implor sa-mi mai acorzi încă o șansă, dar nu pot. Nu pot pentru ca sufăr poate mai mult ca tine, pentru ca m-am implicat cu trup și suflet și m-am dedicat ție ... 
Regret ca nu am știut sa țin la tine asa cum ar fi trebuit, regret ca nu ți-am arătat mai multe în ceea ce ma privește  regret ca nu am putut sa te fac sa ma înțelegi mai bine, regret atât de multe ca nu făcut pentru relația asta ...
As da viata mea ca sa te mai am încă o data și doar atât ... As fi împăcată și as putea merge mai departe, tot mai departe, și tot mai sus către cer, alături de îngeri ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...