franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 29 aprilie 2010

iubire pierduta ...


Iubire pierduta ...


Si daca ma iubesti
Atunci eu de ce sufar?
De ce plang?
Mereu ai promis multe...
Ai zis ca niciodata nu o sa sufar ...
Dar acum?! ...
De ce am lacrimi in ochi?
De ce nu pot zambi?
De ce ma doare inima?
De ce si sufletul tipa?!
Nu-l auzi cum te striga?!
Nu te mai recunoaste ...
Te-ai schimbat ...
Ai devenit rau ca ala ...
Ai ucis frumosul!
Ai dat foc la tot!
Ai plecat cu totu ...
Si am ramas ...
Am ramas eu cu mine
Si atat!
Dar tu ma iubesti,
M-ai ales pe mine dintr-o mie de femei ...
Atunci de ce sunt trista?
De ce plang?!
De ce nu sunt fericita?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...