franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 24 aprilie 2010

toamna rece ...


E toamna rece...
E toamna in mine ...
E toamna in sufletul meu
Plange sufletul in mine.
Plange ochiul meu,
Lacrima senina ...
Pe obraz lacrima de sange fina!
Dimineti de vara - iarna,
Cand afara e ger ...
inauntru e cald si rece
Si ochii senini cu lacrimi ...
Afla ca sunt in viata ta
Doar o lamaie stricata!
Ieri eram trandafirul
rosu-aprins ce sta in palma ta
Azi sunt doar petale pe jos
M-au distrus, si am plans ...
Cu petalele mele mi-am acoperit inima
Am ascuns-o adanc in pamant
ca nimeni niciodata sa nu o mai gaseasca
Sunt rece ca piatra
Am luat venin destul ...
Am devenit inumana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...