franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 20 mai 2010


Declaratie de dragoste!


Am nevoie de tine

Atunci cand ma trezesc

Ca si ziua de soare

Si luna de noapte.


Am nevoie de tine

Caci esti aerul ce-l respir

Esti viata mea toata

Si niciodata nu te-as inlocui ...


Mi-ai furat inima si mor de dor

Dar esti ingerul meu ce-mi

Insenineaza ziua si mereu ti-as zambi.


Esti povestea mea si mereu te scriu,

Mereu de la inceput, caci in sufletul meu

Cu tine vreau sa zbor ...

Sa zbor departe ...


Hai sa ne pierdem in soapte!

Soapte dulci ca te iubesc

Fara tine, de dor ma topesc

Fara tine, simt ca mor

Te iubesc si te ador!


puiului meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...