franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 4 mai 2010

Moarte existentiala




Moarte existentiala ...




De azi nu mai sunt eu!
M-am pierdut in mine,
in increatul vietii mele!
Am uitat de tot,
soare si lumina!
Suras vesel de asasin
Tu m-ai imbolnavit
M-ai ucis aseara
Mi-ai infipt cutitu si ai plecat ...
Sange rosu din mine a iesit
Sunt o vie moarta ...
Si m-ai ucis!
Sunt umbra din intuneric
Ce ochii plini de lacrimi
Te cauta si plang ...
Plange sufletul in mine
Si-mi plang ochii ...
Si eu ma ofilesc incet
Azi sunt fara zambet, fara iubire
Sunt goala ! ...
Am secat de atata nefericire !
Dar tie?! ...
Tie ce-ti pasa?!
De fapt nimanui nu-i pasa!
Ce mai conteaza ...?!
Sunt doar umbra din viata ta
Sunt poate doar ... amintiri
Ma doare inima ...
O ating ... e plina de sange ...
Am murit! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...