franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 7 iunie 2011

almangam de sentimente

Închid ochii. Tac.
Simt ca aer nu mai exista
Cei patru pereți se apropie tot mai tare.
Nesinguranta. Neliniște. Frica. Durere.
Durerea ma-învăluie intru totul
Inspir frica, porii mei devorează durerea mea.


Ma doare ca încă mai exist.
Ma doare ca nu mai pot fi eu ...
Nu mai știu cine sunt eu.
Am uitat de tot atâtea sentimente,
Am uitat cum e sa simți ...
Cum e sa te îndrăgostești cu adevarat!
Ma întreb dacă tu poți sa ma cucerești?!


As vrea sa simt emoția cu adevarat!
As vrea sa nu mai simulez sentimente!
As vrea sa se termine tot!
Si as vrea sa fie din nou începuturi ... amurg, seara, răsărit, viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...