franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 26 iunie 2011

Atat de aproape de tine ...

Atât de aproape sunt de tine, iubirea mea
Si în același timp tot atât de departe
Ma desparte de tine toate atâtea
Si sunt tot atât de aproape de fiecare parte
Din tine, din sufletul tau, din mine ...
Si am nevoie de dragostea ta căci 
Sunt un boboc de floare și fără tine
M-as usca sub soare. Tu ești
Apa și hrana de care am nevoie...
Sunt atât de aproape de tine, iubirea mea
Încât ma dăruiesc ție în întregime, fără regrete
Si simt ca as face asta tot restul vieții mele.
Si sunt atât de aproape de tine, încât
Îți simt respirația pe pielea mea
Ma-nfior toata, ma îmbrățișezi...
Si simt ca iubirea noastra e mai profunda azi 
Decat a fost ieri, si va fi mai puternica maine ...
Sunt atât de aproape de tine, iubirea mea ...
Încât întind mana și ești un fulg în palma mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...