franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 24 august 2011

gandurile mele de azi

Gandurile mele scrise intr-o pagina de carte, pe o foaie ingalbenita devreme, imi spun suferintele mele.Imi povestesc viata mea, de-a lungul zilelor scurse, si imi vor reda viitorul ce m-a asteptat dupa ...
As vrea sa-ti pot sa spune lucruri frumoase, dar tot ce se arata, e un vis urat, un loc cu multa durere, multe lacrimi amare, dorinte uitate, iubiri neimpartasite ... Dorinta mea de a te face fericit, pe tine, e departe de mine, acu cand scriu aceste randuri, caci eu nu am zambete sa-ti ofer, azi nu am sa-ti spun vorbe frumoase caci am un suflet gol, pustiu, secat de orice putere. Nu-mi vine sa mai ma opresc din plans, ma dor toate, ma doare pielea, oasele, e o durere surda ce ma mistuie, ce ma doboara incetul cu incetul.
Mi-e greu sa mai rezist, as vrea sa am mai multe sperante, sa fiu mai optimista, insa viata m-a invins, greutatile m-au invins ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...