franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 18 august 2011

in mintea ta (tot ei)

 As vrea sa patrund in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau ...
As vrea sa aflu tainele sufletului tau, sa stiu ce-mi ascunzi
As vrea sa te descopar iar, din nou
As vrea sa-ti fiu din nou alaturi.
Lasa-ma sa patrund in mintea ta, sa povestesc de ale mele
Sa-mi explici cu e cu tine.
As vrea sa-mi dai timpul tau pret de o secunda 
Ca sa-ti pot simti trairile, sa te pot intelege, sa te pot simti 
As vrea sa-ti sterg raul din sufletul tau si sa fie soare, curcubeu
Sa-mi poti zambi ca intotdeauna cu aceeasi pofta de viata. Zambeste-mi, draga mea!
Caci eu voi fi mereu aici, intotdeauna, umarul pe care poti plange, care sa o sa te incurajeze mereu
Si care sa incerce sa te faca sa te simti bine!As vrea totul, sa descopar din nou inima ta, draga mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...