franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 12 noiembrie 2012

Acel ruj rosu...



Si as vrea sa port doar acel ruj rosu pur,
Gandurile tale sa le desfac snur cu snur,
Sa ramai doar tu, gol, departe de toate aceste randuri,
Sa te pierzi in toate ale mele saruturi ...

Sa te invalui in al tau dulce mister,
Sa ma intrebi de pasiunea unui inger ...
Sa iei fiecare linie de buza si a ei culoare,
Sa simti tremurul fiecarei petale de floare ...

Acel rosu ruj sa pecetluiasca buzele tale,
Cu acel sarut atat de moale ...
Iar in fata ta, intreaga fiinta sa se infioare,
Asculta... cum inima mea se rasfata in plin soare ...


Si iei aceste soapte atat de sterse parca,
Si ne unduim amandoi sub valul ce misca o barca ...
Iar buza mea rosie se cutremura sub buza ta fierbinte,
Caci nu mai stiu cand am zis sa nu mai fiu cuminte ...

Tu taci si iti vezi copila cum se rasfata,
Te joci cu al ei par rasfirat la tine pe fata,
Murmurul unei stele cazatoare, stinge intreaga lumina
Ca intunericul sa ne invaluie in surdina ...

Tu doar simte chemarea inimii mele,
Chiar daca pe cer nu mai sunt stele,
Caci eu doar port acel ruj rosu pur
Iar gandurile tale o sa le desfac snur cu snur.




3 comentarii:

  1. superbe veruri...superb videoclipul!
    te iubesc,Florin!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa-ti sarut buzele moi,
    Sa stam,sa fim doar amandoi,
    Doar noi si stelele batrane...
    Si lune ce povesti le spune.

    Sa-ti sptesc cad mi-e de dor,
    Pasint pe covorul iernii incolor,
    Sa-ti spun ca te iubesc tot mai mult,
    Mult mai mult ca la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa poezia,cum m-am obisnuit e ceva foarte diferit si foarte aparte,transmite un singur sentiment in foarte multe forme,eu ti-am spus ma iubi ca imaginatzia nu te-a parasit.Se pare ca mai ai o fanatica,e frumos sa iubesti,dar eu sunt egoist si tzin doar pentru mine,dar na unii oamenii vor sa impartaseasca dragostea lor tuturor.Eu spun ca e mai bine sa-i spui si celui iubit ca-l iubesti.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...