franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 20 noiembrie 2012

Poem de dor ...

Iarta-mi lacrima ce astazi, mi se prelinge pe obrajor,
Dar eu nu mai pot de al tau dor.
Si eu tac. Ma sufoca cu a lui putere
Acest dor, ca de la el am in suflet durere.

Ma topesc incet, dar sigur,
Caci tu nu esti langa sufletul meu singur...
Si plang amarnic al tau dor...
Mi-e foame si sete de al tau amor.

Ma usuca fierbinte precum trandafirul cel frumos,
Ma sfarma in mii de particule precum zaharul tos,
Si sorb de pe buzele canii tale, a ta iubire
Tu esti printul meu din ceasca cu fericire.

Mor de dor si ma doare de mor,
Dupa o lacrima de a ta si al tau umor,
Imi lipsesti tu si viata sapa in mine,
Mici linii, umbre, riduri fine...

Si cade lacrima cu lacrima, strop cu strop
Si eu merg inainte, dar parca fara scop
Ca tu nu esti langa mine acum ....
Fara tine, voi ajunge doar cenusa si scrum.

Mi-e dor de tine, iubi, si vreau acasa!
Si-mi cade lacrima din dor stoarsa...
Timpul e rau si parca ne desparte
Dar tu ma calmezi chiar daca esti departe.

Si despre dorul meu, eu as mai scrie
Tot atatea randuri pe multe coli de hartie
Dar nu vreau sa te intristez si ma opresc
Si inchei acest poem cu un simplu "te iubesc!"

2 comentarii:

  1. frumos ce ai scris tu aici!...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  2. O lacrima mi se scurge acum,
    Ca nu pasim impreuna pe acelasi drum,
    Iar sufletul mi-e scrum de dorul tau...
    Si inima mi sa umplut deja de-a tata rau.

    Imi lipsesti si asta ma doare cel mai tare,
    Dar dragostea mea pentru tine nu moare,
    Inca imi da culoare si putere sa merg mai departe,
    Pentru tine iubita mea as duce muntzii in spate.

    As vrea sa te am mereu,desi drumul meu e greu,
    Dar tu sti ca nu fac asta doar pentru ca vreau eu,
    Fac asta ca mai tarziu sa ne fie mai usor,
    Sa ne delectam apoi cu un strop de umor.

    Si-as vrea sa-ti impletesc in par mii de vise,
    Sa-ti ofer clipe de mult promise,
    Dar tu sti iubita mea ca lupt doar pentru tine,
    Sa-ti fie bine si sa parcurgem usor timpul care vine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...