franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 18 martie 2013

Chip brazdat de lacrimi...

Astazi, cu chipul plin de lacrimi ma rog la Dumnezeu,
Ca sa-ti amintesti de mine, dragul meu...
Caci sufletul ma doare asa de tare,
Si fiecare parte din el ... incet moare.

In veci, nu as vrea sa citesti acesti randuri,
Sa nu-mi simti  durerea din ganduri,
Sa nu simti absenta al copilei tale zambet,
Sa nu auzi, al ei plin de lacrimi planset.

Sunt atat de trista, ca nu-mi iese soarele...
Si-mi doresc sa fie iar noapte plina de stele,
Sa se opreasca din mers timpul,
Sa nu-mi uiti astazi chipul ...

Nu as vrea sa se risipeasca dragostea noastra,
Sa fie pulbere de nisip scurs din a Luceafarului astra,
Nu vreau sa ne pierdem in timp nici noi,
Sa nu mai stii cum ne mangaiam atat de goi...

As plange nopti... zile intregi, pana nu as mai fii,
Ca amintirile sa devina din nou atat de vii ...
Cum se scutura florile in mai, asa ma scurg eu ...
Cu mii de lacrimi si suspine, de acum si mereu ...

A disparut ca prin negura de ceata a timpului,
Uitarea a luat cu ea de la mine si chipul zambetului,
Sper candva sa-ti amintesti amintirea mea ...
Sa-ti amintesti ca tu esti a mea stea

Un comentariu:

  1. Da,am vazut tot de dinainte,dar e dureros acum cand le revad iara.Nu pot sa mai spun nimic.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...