franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 14 martie 2013

Scrisoare pentru sufletul tau! (2)

Dragul meu,

Randul meu nu-si mai gaseste calea spre hartia alba, imbibata de parfumul trupului meu si spre pixul cel albastru... isi ia zborul spre aceste randuri de pe net, in acelasi mediu in care ne-am intalnit. Ma reintorc la origini, la acele inceputuri timide, in care incercam sa ma deschid in fata ochilor tai caprui si iti suflam prin soapte imbracate in cuvinte de poezie, toate ale mele doruri ...Aceleasi doruri care astazi, ard adanc sufletul meu, sub ridul timpului, sub umbrele ce anunta noaptea lunga si rece ... Aceleasi nopti fara tine...
Astazi, fata de atunci, nu mai trebuie imi ghicesti gandurile, ti le ofer pe toate asa cum sunt ele, nascute in haos, in nebunie de un adult, care se crede inca un copil ... un copil care refuza totusi sa creasca, pentru ca imi este dor de copilarie, la fel de mult cum imi este dor de tine, iubitul meu. Toate tainele sufletului meu, tu insuti le-ai descoperit, si mi-ai oferit umarul iubirii tale, sa-mi astern suferintele si doleantele toate.
In tine, am vazut un prieten de nadejde, un om in care pot avea toata increderea, si in ciuda firii mele tacute, m-ai facut sa-ti vorbesc... Mai intai au fost postarile, apoi conversatiile intregi si acum, uneori, sufletul meu se revarsa in propriile tale postari. In tot ceea ce faci pentru mine, se picura parti din sufletul meu si eu ma bucur de fiecare dar in parte, ce-l primesc de la tine.
Nu-ti pot spune clar, ce anume m-a facut sa ma indragostesc de tine, dar iti pot spune cu siguranta, ca lucrurile mici, acele fine detalii m-au cucerit la tine. M-au fascinat tacerile tale, felul cum imi vorbeai din priviri ... Toata acea dragoste pe care cu grija ai sadit-o in mine, in sufletul meu, si ai facut diminetile reci sa fie calde, ca de primavara, plina de caldura unui suflet ce de departe ma incalzeste, si intreg cerul sa se deschida. In fiecare zi, ma gandesc la toate cuvintele tale ce au ramas nespuse, la marile scurse si noptile pierdute, la zambetul si chipul tau ... Prin soapte, prin cuvinte, prin stele, prin ganduri, prin roua diminetii, prin raza calda de soare imi invalui iubirea, o ascund in toate aceste picaturi de suflet, ca tu dragul meu sa te bucuri intreaga viata de mine. Sa nu uiti ca soarele rasare si astazi, ca eu sa te mangai, sa fac dragoste cu tine dezvelindu-ti sufletul dur, jucandu-ma din nou in ochii tai de catifea, sa ma oglindesc pe buzele tale moi, dulci ce susura in glasul meu iubita ta cea sfanta...
O dulce chitara as vrea sa fiu ... sa ma porti in ale tale puternice brate, sa ma dezmierzi cu delicatetea degetelor tale, sa vibrez la fiecare atingere a ta, sa cantam impreuna note de pasiune, sa se prelinga finetea sunetelor intr-un cantec dulce...
Adesea, chiar cred ca m-am nascut pentru tine, eu - o copila, comoara adevarata plina de neprevazut ascunsa in tot acest univers. Comoara a vietii tale, si din mine sa-ti extragi elixirul vietii, si astfel sa primesti tot ceea ce este mai frumos in aceasta viata. Si stiu ca nu am fost langa tine, inca de la inceput, dar asta pentru a putea primi acum, dupa atata rau, un rai de lume si eu sa fiu ingerul tau calauzitor...
De acum, voi avea grija de tine, ca nimic ce e rau sa te atinga, iubitul meu!Si iarta-ma ca am intarziat atata sa apar ...
Te iubesc enorm de mult, sufletelul meu!,
A ta iubita, Mona

2 comentarii:

  1. Inima mea nu spune doar o frantura de gand frumos iubita mea.Inima mea spune tot ce are de spus,spune tot ce gandeste si spune ca te iubeste.Tu sti ca inima mea nu se limiteaza doar la o frantura din orce ar gusta,pentru mine,sufletul si inima mea e totul sau nimic.De asta lucrurile sunt atat de intense pe langa mine.Imi pare rau daca te-am ranit uneori sau nu am spus cea ce trebuia.Dar asa cum sunt eu sa sti ca te iubesc din tot sufletul meu din primul minut,pana la ultimul si sa sti ca desi au fost anumite discutzii,greutatzi si sa nu uitam nici de prostioarele tale nu-mi pare rau ca te-am iertat si te-am ales pe tine.
    Esti mai frumoasa decat crezi tu,mult mai frumoasa si o sa vezi iubita mea.
    Scrisorile tale sunt ca Primavara calda pentru mine si-ti multzumesc pentru tot ce-mi oferi.
    Sa fi cuminte si sa ai grija de tine bebele meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce prosti sunteti. niste prosti mari de tot.
    ursuletul matii de plus si bebita pizdii matii sunteti niste prosti.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...