franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 22 octombrie 2013

Buna dimineata, iubire!

Printre valuri de nori, rasare soarele,
Si treptat dispare luna si stelele,
Iar in geam se intrepatrund raze timide,
Raze ce ochii mi-i deschide.

Ma trezesc si zambesc, caci e o noua zii,
Iar din inima mea izvorasc cristale de iubire mii si mii,
Din iubirea mea nasc mici saruturi dragi,
Si te sarut dulce cu gustul meu de fragi.

Incet, gingas sarut ochisorii tai,
Iar chipul tau brazdat de ganduri de printre vai,
Il mangai cu caldura sufletului meu,
Sa fii scaldat in soare de curcubeu.

Ating cu sete de tine, al tau suflet,
Te cuprind in bratele mele atat de incet,
Sa-mi simti iubirea pentru tine,
Sa te trezesti si sa ma vezi pe mine...

Iar printre cearceafuri goale, ne jucam amandoi ...
Un final de poveste cu noi atat de goi
Si tu-mi zambesti plin de fericire,
Cand iti spun : "Buna dimineata, iubire!"

Un comentariu:

  1. Printre linii aurii mi-am scaldat zambetul candva,
    Dar acum imi e dor de privirea ta,
    De ochii tai albastrii in care soarele se scalda...
    In care gandurile,sufletul ti-l dezmiarda.

    Imi e dor de parul tau rupt din a Toamnei culori,
    De pielea ta fina,parca manajata mereu de flori,
    De parfumul tau usor de trandafir rosu,aprins,
    Tanjesc la tot acum cu sufletul stins.

    Vrei sa scriu ce simt?ca trec prin toate?
    Atunci pregateste-te sa citesti o eternitate...
    Si inca una ca nu-ti ajunge sa vezi cat de mult te iubesc,
    Sa-ti dai seama ca dupa toate minciunile,eu doar pentru tine traiesc.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...