franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 11 octombrie 2013

pastel de dor si toamna ...

Nici nu stiu daca pentru versuri mai am cuvinte,
Daca le gasesc pe cele mai potrivite,
Stiu ca aud atata galagie in jur ...
Desi totu-i trist, rece si sur
Si vad cum timpul sta in loc si nu mai trece,
Iar eu ma chinui sa adorm in patul asta gol si rece ...
De atata dor, uit de mine si ma port ca o nebuna,
Caci in mintea si sufletul meu numai vocea ta rasuna,
Poate afara-i cald si frumos si arde soare bland,
Dar inauntru ..., inauntru stau eu plangand.

Sunt inca frunze verzi ce stau sa cada ...
Suntem noi ale caror suflet, frigul le innoada
Dar stam imbratisati puternic in intunericul intunecat
Si n-as vrea sa ne oprim din al vantului leganat,
Dar parca toti se impotrivesc ...
Si nu-mi lasa sufletul ca sa pot sa te iubesc ...
Te fura de langa mine, iubirea mea
Si eu nu stiu cum sa te protejez de ea,
Caci fiecare of de al tau rasuna pana in strafundul meu,
Iar fara tine,iubire, furtuna viscoleste tot mereu ...

Sunt doar raze timide ce inving ceata densa
Ce-mi daruiesc de la tine o iubire atat de imensa,
Ca orice inghet care m-ar smulge asa verde
Stiu ca ti-as cadea la picioare si m-ai vede
Si ai mangaia cu privirea ta timpul pana cand ai sa cobori la mine
Iar cand tu m-ai inveli cu iubire, m-ai inveli cu tine! ...

Un comentariu:

  1. Cad frunze iar pe scena vietii mele,
    Plina de candoare si belele,
    Cu eleganta,dar si cu urat,
    Caci in viata mai mult am pierdut.

    Acum nu mai joc singur in filmul meu,
    Caci te am pe tine in suflet mereu,
    Te am langa mine pas cu pas...
    De asta raman uneori fara glas.

    Caci simt cum ma mangai usor...
    Chiar daca de ochii tai mor de dor,
    Lupt pentru tine,pentru noi si pentru tot,
    Chiar daca nu reusesc,iti arat ca pot.

    Pot sa lupt,sa incerc,sa ma dau cu capul de pereti,
    Printre probleme si caractere de oameni parca beti,
    Ce nu stiu ce-i in jurul lor,
    Eu tot te ador si te astept la noi in dormitor.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...