franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 17 aprilie 2012

Am un dor...

Am un dor ce nu ma las in pace,
Si atata iubire tot in mine zace ...
Te vreau atat de tare langa mine ...
Inca uit de zilele cu soare, atat de senine!

De dorul tau... ma ingan cu soarele,
Ma alint noaptea cu stelele,
Las lumina lunii sa ma imbratiseze
Ca ingerii langa tine in vis sa ma contureze!

Ah, iubitul meu, am un dor ...
Am un dor de tine, inca simt ca mor ...
Razele de soare ce mi le trimiti
Fac dragoste cu mine ca noi iubiti...

Ma mangaie acolo ...
Ma saruta dincolo ...
Ah, ce dor nebun am ...
Langa mine tot mai mult vreau sa te am ...

Sunt goliciuni care vor sa fie dezmierdate,
Sunt buze ce vor sa fie de saruturi udate,
Ochi mei vor sa se piarda in mangaieri,
Iar genele sunt dornice de ale tale atingeri ...

Ma unduiesc alene in bratele tale,
Ma daruiesc in ale trandafirului petale,
Ma vad plutind in tine ...
Si simt cum dorul inauntrul meu iar vine ...

Raman fascinata de duritatea trupului tau ...
Chiar daca imi poate face uneori rau ...
Ma las cuprinsa de ale tale soapte ...
Si te caut in pat in miez de noapte!

Si atunci, iubitul meu, ma apuc un dor ...
Caci eu nu pot sa ma bucur de al tau amor,
Caci eu nu pot avea atingerea ta,
Caci eu fara tine nu pot exista!

Un comentariu:

  1. Si eu am un dor nebun dupa tine,nu stiu cum se face,habar nu am sa explic,e un sentiment poate pe care o singura data in viatza il simtzi,e placut,revigorant,nu stiu cum sa-l descriu e ceva nou pentru mine.Da pot sa spun ca te iubesc sincer si din toata inima.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...