franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 20 aprilie 2012

Puya ft Alex - Doamna si Bagabontul

Un comentariu:

  1. Uneori te-as bate la funduletzu gol crede-ma.Stiu ca iti e teama sa nu plec si sa te parasesc,stiu ca esti si foarte geloasa si mai matiu ca nu ne-am vazut niciodata,dar asta nu inseamna ca plec asa pafff si gata.Te iubesc foarte mult si nu te mint,chiar te vreu si nu as pute-a sa ma duc la altcineva,pentru ca tu esti sufletzelu meu si vad cum tu incerci tot felul de chestii sa ma faci pe mine fericit si iti spun ca nu e cazul,pentru ca eu te iubesc asa cum esti tu,am vrut sa te schimbi doar fizic si ti-am explicat dc si cum.Esti ingerasu meu si stiu ca e foarte greu de realizat ce-ti cer,dar am sperantza ca macar putzin te vei calma din toata teama asta,nu pot sa stau mereu cu tine si chiar daca u spui ca e ok,ca dute,eu te simt si stiu ca iti faci griji si ca iti e frica.Ti-am spus asta pe blog pentru ca vreau sa stie toata lumea ca te iubesc,ca am incredere in tine si ca doar tu esti sufletzelul meu si nu ma ascund de nimenea.Te iubesc enorm de mult,mai mult decat crezi tu acum,dar o sa-ti arat promit.Imi e foarte dor de tine!!!

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...