franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 20 aprilie 2012

Chipul poetului meu

Ochii tai sunt pictati cu lapte si miere,
Iar pe chipul tau, noaptea a cernut mistere,
Sa fii frumos ca niciun alt baiat,
Mai mult decat Fat-Frumos din ,,A fost odat' ..."

Din surasul tau se naste micii ingeri,
Si eu ajung sa te iubesc azi mai mult decat ieri...
Genele tale atat de negre imi spun povesti,
Si in bratele tale puternice, incet ma unduiesti ...

Degetele mele mici iti mangaie dulcea fata,
Lasa-ma sa-ti umplu cu fericire viata,
Iti depun saruturi peste buzele tale,
Cand ma petreci printre visele tale ...

Iti iubesc chipul ce in bratele mele il lasi,
Hai sa ne iubim ca niste copilasi,
Tu ma tii de manuta, si eu te pupic ...
Tu sa inrosesti, iar eu te imbratisez un pic ...

Si uite asa... adormim impreuna,
Chipul poetului meu desenat pe luna,
Dormi in pace, iubitul meu ...
Odihneste-ti sufletul langa mine mereu ...

Te iubesc mult, micutul meu!

Un comentariu:

  1. Chipul meu urat,sapat de vreme,
    Ros de incercari si de probleme,
    Se ascunde adesea dupa o masca umila,
    Dar niciodata nu accept a nimenui mila.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...