franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 27 martie 2012

Exist doar pentru tine!

Sunt o stea cazuta din cer,
Sa fiu eu, al tau inger ...
Cu pulbere de stele, iti invalui ochii
Lasa-te purtat pe ale mele rochii,
Vino in bratele mele, sa te pierzi in mine
Dragostea ta imi curge acum in vine.
Respir in mine intreaga ta fiinta,
Voi invinge toate cu a mea vointa,
Vei fii tu cel care imi va da viata,
Vei fii tu intotdeauna primul meu gand de dimineata,
Te port adanc printre genele mele,
Si-mi place adesea cand te pierzi in ele...
Cand tu ma desfaci ca pe-un boboc de trandafir
Eu iti ofer cerul ochilor mei de safir,
Cand eu exist doar pentru tine,
Sa te iubesc si sa-ti ofer zilele senine!

Un comentariu:

  1. De sus te veghez bebele meu...
    Si te voi veghea mereu si mereu,
    Ochii mei caprui niciodata nu obosesc,
    Atata timp cat te iubesc,doar pe tine te privesc.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...