franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 28 martie 2012

Sunt aici intotdeauna pentru tine

Din ochii iubirii tale,
Se inalta mii de petale,
Nu e nimic nou,
E o poveste veche, cu mult ecou
Unde eu ma impletesc cu tine
Iar tu esti eroul meu nascut din litere fine,
Din luna plina si din iubire, eu am renascut.
In adancul sufletului tau, m-am pierdut,
Respir adanc iubirea ta!
Alinta-ti mereu iubita.
Iubitul meu, oglindestete-ti chipul in cerul ochilor mei,
Savureaza din nou parfumul copilei ...

Un comentariu:

  1. Si inima mea e mareu aici pentru tine,
    Chiar daca uneori lucrurile nu ieb bine,
    Te iubesc mult si te voi iubi mereu,
    Doar u esti bebele meu

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...