franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 23 martie 2012

in intimitate...

Strange-mi mainile la spate,
Ofera-mi printre buze mii de soapte,
Rupe-mi de pe mine matasea neagra,
Arunca-ma in patul de mister, ca o fiara ..
Smulge din trupul meu o mica soapta,
Sa ma darui tie toata!
Deschide, tu, prin matasea ce ma-nconjoara
Poarta catre raiul intim de odinioara,
Cucereste-mi fiorul de nebunie ce ma trece,
Infierbanta-mi sangele inca rece!
Strange-mi mainile deasupra capului
Soarbe-mi roua ce se prelinge incet in mijlocul sufletului
Arunca cearceafuri peste noi, iubite,
Sa nu vada nimeni, iubita ta fierbinte!
Ia fiecare linie a mea si traseaza harta sarutului tau,
Sa fie rai si iad, puritate si placere ca in visul tau,
Traieste-mi pasiunea ce izvoraste de pe gene,
Sa curg eu si iubirea mea prin ale tale vene!

Un comentariu:

  1. Pot sa-ti spun doar ca deabea astept,in rest las altceva sa vorbeasca in locul meu.Aici deja vorbele sunt deprisos.Te iubesc!!!

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...