franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 21 martie 2012

Muzica pentru sufletul meu!

Si cand sufletul meu se joaca in surdina,
Vii mereu tu cu a ta muzica deplina,
Ma iei in ale tale puternice brate
Si-mi saruti gandurile dezmatate.

Cu acorduri fine imi invalui sufletul
Si cu versuri potrivite imi cuceresti gandul
Acum, am gandul plin de tine,
Muzica ta a intrat adanc in mine ...

Genele mele valseaza in privirea ochilor tai cafenii
Ma invita sa facem numai nebunii,
Dorintele mele se adancesc in al tau parfum plin de mister,
Iubirea ta e cea care ma ridica la cer.

Si ma las in palmele tale
Ce canta la corzile trupului meu cu note pale
O iubire ce se renaste mereu,
O iubire tandra ... doar tu si tu ...

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa poezia iubita mea,chiar imi place foarte mult,te iubesc enorm de mult ingerasu meu si asa as vrea sa ramana mereu

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...