franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Citeste dincolo de cuvinte!

Sunt doar simple franturi,
franturi dintr-o mare de ganduri,
ganduri, toate, desprinse din acel ceva
cu vorbe atat de vechi inca de la Eva.

Si intr-un univers plin de tacere,
eu imi astern litere, cuvinte cu placere
le astern pe foaia galbena de vreme
cel ce ma citeste... nu trebuie sa se teme.

Caci eu imi ascund iubirea,
ca iubirea sa ramana in inima mea
si poate ca nu sunt inca puternica
dar am o fire razboinica!

Si voi culege putere din nimicul din mine
si din cenusa voi renaste si iar voi fi bine.
las focul cuvintelor sa ma invaluie,
iar tacerea sufletului sa ma destainuie...

Soapta vantului de primavara sa dezvaluie secrete,
caci eu imi ascund iubirea de priviri indiscrete!
citeste-ma dincolo de orice cuvinte,
caci fiecare rand, fiecare litera, fiecare cuvant se simte

Intreaga mea fiinta e un almangan de sentimente,
ia fiecare rand din mine si citeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...