franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 20 ianuarie 2012

Lumina ochilor tai

Lasa-ma sa-ti umplu viata de trandafiri
Suntem doua suflete pereche. Ne completam in iubiri ...
Cand rasufla timpul, anotimpul si viata  pe malul fiintei tale 
Cand ma respira gandul meu ghemuit, deasupra mea cad mii de petale 
Suntem doua suflete geaman, de dragoste profunda atinse
In lumina oglinzii tale, imi zaresc toate lacrimile planse si neplanse
Deasupra lor un nufar alb si o ultima lacrima ce nu vrea sa se topeasca in ocean
E lacrima dorului prelinsa pe tot sufletul meu eminescian
Ador sa-mi spui te iubesc prin taceri printr-o sclipire unica a ochilor tai 
O lumina in care se topesc toate cuvintele lumii
Si nu mai conteaza decat dansul sufletelor noastre
Te voi urma pana la capatul lumii tale unde rasaritul e vesnic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...