franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 31 ianuarie 2012

Port masca sau ea ma poarta pe mine?[Suflet pervers]

Si imi place sa port masti ... Viata e mult mai amuzanta asa. Insa adesea mastile ajung sa ne poarte pe noi. Atunci nu mai avem identitate. Devenim niste cameleoni umani. Cameleoni ce ajung vampiri ce se traiesc cu sentimente umane. Sentimente de calitate superioare. Sentimente ca iubire, prietenie, altruism, bunatate, etc.
Si imi place masca copilul prost, copilului care nu stie nimic. Asta scoate tot ce e mai rau din oameni... E masca perfecta pentru a vedea de ce e in stare unii oameni ... Si de m-am ars ... si da, m-am ars cumplit din cauza acestei masti, eu o voi purta la nesfarsit ... Eu si ea am devenit una si aceeasi ... Ne purtam reciproc ... Imi place sa las impresia ca sunt citita, ca vezi pana in strafundul sufletului si a mintii mele... Dar e doar o impresie... nu ma las citita. Sunt lucruri care imi apartin si ele nu trebuie citite. Pentru ca atunci cand ca vreau sa se afle ceva despre mine. chiar zic cu propria mea voce ... insa nu cu cuvintele mele... ci cu cuvintele ale altei masti ... cuvinte cu dublu sens. cuvinte ce azi sunt. maine ... ei bine maine, nici au existat ... Si vorbesc doar atunci cand e in folosul meu ... caci e bine sa stii sa manevrezi fiecare cuvintel pe care il auzi sau il citesti ...
Daca ma las controlata ... ei bine. si asta e amuzant ... sa vezi cum ei se chinuie pe langa tine sa te te faca. iar tu zambesti pervers in spatele lor ca sufletul tau ei nu au sa-l prinda, nu au sa-l incatuseze... Sunt un spirit liber si imi place sa alerg de una singura. Imi place nebunia. Imi place sa ma scufund in iad. Sa ma arda flacari. Imi place sa mor pentru ca imi place sa renasc.
Si daca ajung sa fiu controlata... ma sufoc. si devin instinctuala. de fapt tot devin instinctuala mai ales atunci cand vad ei vor sa se joace cu mine, cu sentimentele mele. Ma transform pe zi ce ce trece.
Ei nici nu-si dau seama cat de bine imi fac... Rautatea lor nu ma face decat sa devin si mai buna si in acelasi timp malefica...
Ti-ai pus vreodata masca schimbari precum soapta vantului?! E cea care ma lasa sa fiu inocenta, blanda, buna, perversa, rea, agresiva. Toate in acelasi timp. A fi dualist e a fi artist. Am o sete nebuna de a face rautati... Si da sunt un suflet pervers. Nu-mi place sa fiu asa uneori. dar cum altii nu au mila de mine...
Si de ce m-as mai increde in iubire?! Cand iubirea nu e pentru toti. Cand ea nu mi-a adus nimic... Cand eu m-am oferit iubirii, ei au ucis tot bunul din mine...
Si de ce m-as mai increde in simple vorbe?! Cand multe fapte au vorbit de la sine... NU mai ma ofer ... NU mai daruiesc, sau daruiesc foarte putin ... Nu mai pot face nimic. pentru ca ratiunea a invadat inima. sau mai bine zis. inima e vanduta. sau nu stiu ... nu stiu ce s-a intamplat cu ea, cred s-a rupt in mii de bucati si le-am ascuns in lucruri reci ... Si daca iubesc... iubesc cu ratiune. fara devotiune prea multa. Sunt reptila rece. calculez miscarile. nu fac nimic fara a planui de dinainte.
Si nu zic. am vrut sa renunt la masti... dar s-au dovedit singurele prietene, singurele care m-au ajutat sa merg mai departe, care m-au ridicat atunci cand mi-a fost greu. Pentru a renunta la ele. ar trebui sa se intample minuni, dar minunile nu se intampla si oricum nu cred in ele. nu ca nu as fi crezut, dar timpul mi-a demonstrat ca nu oricui i se intampla minuni. Ma aflu in acea perioada in care numai bucurii mari sau necazuri mari mai ma pot schimba...
Totusi, traiesc cu cea mai mica farama de speranta, ca voi renunta la aceste masti. Si voi fi eu, cea dintotdeauna... insa pana atunci, imi hranesc sufletul egoist cu sentimentele altora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...