franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 12 ianuarie 2012

Tainuirea durerii

Si chiar daca tac ...
E o liniste nebuna ...
Inima mea bate tot mai mult...
Respir. Inchid ochii. E tacere ...
Prefer sa tac. Trupul meu vorbeste prea mult ...
Murmura tacut suferintele unei iubiri ...
Durerea e atat de mare incat ma lasa fara cuvinte.
E mai bine sa pastrezi durerea doar pentru mine...
Nu vreau sa-mi revars sufletul bolnav dupa iubirea lui ...
Il tin strans sa nu-mi dea drumul nici el...
Si s-a lasat noaptea in sufletul meu
Nori negrii s-au adunat ... cred ca incepe furtuna!
Ti-am zis ... daca pleci ... la streasina sufletului meu va ploua mereu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...