franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 18 ianuarie 2012

doar pentru acele momente ...

pentru zilele cand ai stiut sa ma faci sa zambesc ...
pentru clipele in care am simtit ca plutesc ...
pentru buzele tale ce le-am savurat dintr-o privire ...
pentru mainile tale ce au mangaiat sufletul meu cu atata iubire ...
pentru ochii tai in care m-am pierdut de atatea ori ...
pentru inima ta, langa care vreau sa fiu pana mori ...
si tot pentru atatea momente impreuna ...
eu n-as ingadui niciun strop de suferinta nebuna
si niciun sfert de lacrima amara sa nu se nasca
in ochii tai de catifea si niciun rau sa nu te zdrobeasca ...
si as rupe din mine, ca sa-ti fie tie bine ...
si de stiu ca nu am sa mai traiesc,
caci din dragostea ta eu ma hranesc
eu as fi fericita, daca inima ta ar fi linistita ...
pentru ca dragoste e sacrificiu
si fericirea ta e pentru mine cel mai bun deliciu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...