franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 19 ianuarie 2012

in umbre si lumini

In umbre si lumini se invaluie adesea viata,
Insa lumina ta a topit din jurul meu gheata,
Si daca se face ziua si nicio geana de lumina
Nu se arata pe cerul meu, si de este departe, ani-lumina
De mine raza ta de soare ...
Eu, tot am s-o astept cum asteapta o floare
Din mijlocul desertului o picatura de ploaie
Si poate ,,te iubesc" sunt  doar niste cuvinte scrise pe o foaie,
Dar cand vantul iti sopteste ,,te iubesc"
Atunci sa stii ca de dorul tau, eu ma topesc ...
Si in umbre si lumini se imbraca iubirea noastra ...
Caci ne-am pierdut a noastra stralucitoare astra ...
Si frunze se astern in palma mea
Si alina duios cu lacrimi de roua durerea mea
Iar cand luna, sus pe cer rasare
Stiu, ca maine va veni ... si tu vei fi pe cerul meu soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...