franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 24 ianuarie 2012

iarta-ma!

1.iarta-ma ca te iubesc
2.iarta-ma daca nu stiu cum sa te iubesc
3.iarta-ma ca nu sunt ca ea
4.iarta-ma ca sunt atat de rea
5.iarta-ma ca am uitat cum sa fiu buna
6.iarta-ma ca lumea mea e atat de nebuna
7.iarta-ma ca am pastruns in lumea ta
8.iarta-ma daca am adus nefericirea in viata ta
9.iarta-ma ca nu mai sunt cum am fost
10.iarta-ma ca nu am stiut sa te pun la adapost
11.iarta-ma ca nu am putut sa te protejez de mine
12.iarta-ma ca nu am stiut cum e bine
13.iarta-ma ca nu pot fi puternica
14.iarta-ma daca am fost mult prea isterica
15.iarta-ma ca te-am mintit
16.iarta-ma ca nu te-am pretuit
17.iarta-ma daca sunt mult prea geloasa
18.iarta-ma ca sunt atat de plangacioasa
19.iarta-ma, dar eu nu te merit
20.iarta-ma dar nu te las sa iubesti un suflet ruginit
21.iarta-ma ca te-am indepartat de mine
22.iarta-ma ca nu am putut durerile din sufletul tau, inima mea sa ti le aline
23.iarta-ma ca sunt atat de egoista si te vreau doar pentru mine
24.iarta-ma daca eu nu pot fi indeajuns de buna pentru tine
25.iarta-ma ca fac atatea greseli
26.iarta-ma ca nu mai am anii tai rebeli
27.iarta-ma ca sunt atat de confuza
28.iarta-ma ca inima mea ii e prea teama si uneori te refuza
29.iarta-ma ca am sufletul atat de negru
30.iarta-ma ca am vrut sa fur din caracterul tau de tigru
31.iarta-ma ca nu am putut sa-ti cer iertare
32.iarta-ma ca ma simt goala fara a ta strigare
33.iarta-ma ca nu stiu sa simt minunea inflorirerii unei floare
34.iarta-ma ca nu stiu sa ma bucur de orice raza de soare
35.iarta-ma ca am invatat sa stau doar pe marginea prapastiei
36.iarta-ma ca nu am stiut sa ma las invaluita de parfumul dragostei
37.iarta-ma ca am vrut sa invat de la tine despre iubire
38.iarta-ma ca nu am stiut a pretui a ta iubire
39.iarta-ma ca nu stiu cum sa ma deschid in fata ta ca un boboc de floare
40.iarta-ma ca ascund lucruri, chiar si pe cele fara de valoare
41.iarta-ma pentru tot ce ti-am facut
42.iarta-ma daca sufletul meu ti s-a parut atat de prefacut
43.iarta-ma pentru fiecare lacrima pe care ai nascut-o din vina mea
44.iarta-ma pentru fiecare moment in care nu te-am putut aprecia
45.iarta-ma daca nu te-am inteles asa cum trebuia
46.iarta-ma daca nu te-am lasat de sufletul si inima mea a te apropia
47.iarta-ma daca pentru tine raman inca o enigma, un mister
48.iarta-ma cand am nevoie de tine ca de aer
49.iarta-ma daca te-am facut trist...
50.iarta-ma ca exist.
Poate ai sa ma ierti intr-o buna zi, peste ani si nu-mi vei mai purta ura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...