franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 26 octombrie 2011

50 de motive sa te iubesc ...

Am tot atatea motive sa te iubesc ... si ador sa te iubesc pentru ca :
1. existi
2. te-am cunoscut
3. ma faci sa zambesc
4. ma faci sa ma fericita
5. m-ai invatat sa devin mai buna
6. alaturi de tine, totul pare mai usor
7. ma rasfeti
8. ma alinti mereu
9. ma sustii mereu
10.ma intelegi mereu
11.mi-ai dat speranta
12.m-ai facut sa-mi doresc o noua zi
13. m-ai facut sa-mi placa rasaritul de soare
14.ma accepti asa cum sunt
15.imi dai palpitatii la inima
16.simt fluturasi in stomac cand te privesc
17.mi-ai deschis sufletul ca pe o carte
18.cuvintele tale imi dau putere sa merg mai departe
19.vrei sa-mi oferi ce e mai bun
20.ma faci sa nu mai ma simt singura
21.esti tu, insuti, fara masti si alte ascunzisuri
22.simplitatea cuvintelor tale
23.felul cum sa stii sa iubesti
24.felul cum te comporti cu mine
25.esti rabdator
26.esti calm, si nu te enervezi rapid ca mine
27.ai o voce de copil, ingerasule
28.ma faci sa am incredere mai multa in mine
29.stiu ca nu ma vei dezamagi
30.m-ai ales pe mine
31. ai grija de mine
32.ma fascinezi
33.esti special
34.incerci sa-mi vindeci ranile
35.ai acele calitati care mie imi lipsesc
36.vreau mai mult cu tine
37.faci zilele lungi si reci de toamna sa para calde si frumoase
38. ma faci sa experimentez
39. ma lasi sa copilaresc alaturi de tine
40. ma lasi sa fiu un copil
41.fara tine, ma simt singura si nimic nu are farmec
42.nu ma critici
43.zambetul imi incalzeste sufletul
44.esti foarte dulce
45.ma faci sa infloresc ca o floare
46.ai suflet pur, si imi dai si mie din inocenta ta
47.privirea ta imi mangaie fata atunci cand mi-e greu
48.imi faci toate poftele
49.ai devenit parte din mine, din inima mea
50.esti sufletul meu, viata mea.

Un comentariu:

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...