franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 4 octombrie 2011

Mai puternica

Si atunci cand imi vine sa o iau la sanatoasa
Ma opresc din drum si ma intreb curioasa :
,,De ce sa fug eu? Cand ei sunt care ar  trebui sa fuga?
Ei, cei carora le place bunatate, puritate, inocenta  sa suga?"
Viata mea nu e perfecta si nici nu vreau sa fie,
Atunci ei de ce sa baga in ea ... poate din invidie ...
Si totusi, eu nu sunt asa stralucita, am multe defecte ...
Insa le place asa ca un sadism pervers ca niste insecte
Sa ma intepe ... Dar nu au sa ma vad jos,
Caci nici eu nu ma las mai prejos.
Le voi demonstra si ei si lor ca sunt puternica
Si ca invidia si rautatea lor nu ma strica ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...