franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 3 octombrie 2011

Vara in ochii copilariei


Vara in ochii copilariei


Vara iar…Cerul era albastru ca o petala de nu-ma-uita, iar norii albi de vata isi plimbau corabiile argintii pe intinderea nemarginita a boltei ceresti.Soarele puternic isi arata razele printre norii.
Asa este vara prin ochii copilariei.Si acum imi amintesc cu zambetul pe buze cand priveam pe geamurile fumurii si mici ale casutei bunicilor uitata de lume,  gradina in fiecare dimineata…Atâtea dimineţi la rand!
Îmi aduc aminte de o dimineata mai speciala.Doar ca nu a fost asa de la inceput…M-am aşezat ghemuită,cu bărbia sprijinită de genunchi la umbra batranului tei si priveam gradina bunicii.Adia un vânt potolit care a adus un  crin alb….L-am luat in mana si i-am pupat petalele…Spre poarta rece,  palcuri de panselute dansau la umbra .Floarea soarelui cea mai inalta si cea  mai vie in culori  spune povesti despre bunicii mei iar soarele, atent asculta.Undeva departe de noi toti statea trandafirul roz spre rosu care semana cu cerul la apusul soarelui iar cu cel alb transformau locul intr-un palat de vis.
M-am asezat intr-un leagan impletit din bambus, de unde am privit intreaga gradina.Liliacul mov imprasitie in intreaga gradina o mireasma imbietoare iar lalelele negre confera o pata de culoare picturii fara viata.
Soarele pleaca, floarea-soarelui si-a inchis petalele, lalelele si-au aplecat capul in jos, liliacul nu mai imprastie miresmele specifice, iar eu, am plecat pe micuta carare care se formase printre flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...