franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Ma intreb, oare fara tine cum ar fi ...

si uneori ma intreb ce as face eu acum daca nu te-as fi intalnit ... ma intreb prin ce colturi obscure as fi ratacit, fara sa fi stiut de exista ta ... si vreau sa fiu inima ta, sa fiu ceea ce sufletul tau mic are nevoie
si adorm cu tine in gand, te port in mintea mea, esti parte din fiinta mea ... si vreau iubirea ta, inima ta, sa-ti acopar sufletul cu al meu suflet, sa fim o persoana cu acelasi suflet, minte, iubire ...
si ma intreb, ca daca as fi fara tine, as fi pierduta intr-un spatiu mare, si as rataci fara urma. as innebuni de durere... m-as pierde in singuratate... dar te am pe tine, raza mea de soare, ce ma ridici de fiecare data cand ma impiedic si cad si imi oferi caldura mainii tale ce-mi sterge lacrimile... si voi fi protejata de a ta iubire ...

Un comentariu:

  1. Eu fara tine n-as mai fi,
    N-as mai putea iubii,
    N-as mai putea trai,
    N-as mai putea zambi,
    Nu m-as putea trezi,
    Nu as mai putea ganduri cladi,
    N-as mai putea compune nimic,
    Pentru ca sufletul meu mic,
    E la tine si nu va pleca niciodata,
    Chiar daca te-ai transforma in piatra,
    Dar stiu ca o sa fi langa mine mereu,
    Si stiu ca o sa ai grija de sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...