franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

vineri, 14 octombrie 2011

am nevoie de tine.

Am nevoie de tine azi mai mult ca oricand,
Caci ma simt ca un inger cazand,
Am nevoie de tine asa de tare
Caci viata nu mai are soare,
Si nici culoare, cand sunt atat de singura,
M-am saturat de atata ura,
Si am nevoie de tine pentru a supravietui
Caci tu ii dai putere sufletului
Meu sa spere in continuare,
Ca desi afara e soare,
In casa e frig si furtuni, dar nu-mi mai pasa
Caci te am pe tine si sunt tare ambitioasa.

Un comentariu:

  1. te iubesc mult mult de tot ingerasu meu si nu te las singura niciodata promit,o sa vezi ca o sa fie totul bine pentru amandoi

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...