franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Vis de iubire ...


Iubire ... vis de iubire ...
Cand iubirea te-nvaluie ...
E inceput de iubire,
Iubire in culori, culori de curcubeu
Pasiune - iubire pe un trandafir rosu. Dragoste aprinsa
E sarut deplin si inima deschisa
E iubirea dintre noi, iubire ce ne-apasa
E frumoasa iubirea ta, frumoasa ca trandafirii ce mi-ai promis,
Iubirea imi da aripi sa zbor.
E atat de bine in inima ta ...
Incat vreau sa ma strangi tare si niciodata sa nu-mi dai drumul
Chiar si atunci cand sunt singura, inchid ochii si ...
Iti simt imbratisarea tandra, rasuflarea pe pielea mea
Esti in mine, in mintea mea, in sufletul meu
Vreau sa-ti depun mii de sarutari, toate dulci
Vreau sa ma iei in brate, sa stiu ca esti mereu, mereu aici
Chiar si cand soarele apune, sa fii tot langa mine
Hai sa ne pierdem departe...
Undeva departe, departe
Sa nu ne gaseasca nimeni ...
Hai, iubire, sa mergem in ploaie!
Zi-mi soapte ... 
Soapte, sarut dulce ... vis de iubire ...

Un comentariu:

  1. La mine toate visele devin realitate,cu munca si sudoare pierdut in soapte,dar devin realitate.Trandafiri multi trandafiri si multe frumoase amintiri am printre acesti frumosi trandafiri.Imi e dor de tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...