franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 27 octombrie 2011

Magia toamnei ...

Acum e toamna. E rece. Dar e asa de frumos cand te rasfata raza blanda a soarelui... Iar iubirea lui te face sa zburzi ca copil prin covorul de frunze aurii, ruginii, rosii, in acest covor multicolor oferit de toamna ... Si pasii mici fac frunzele sa fosneasca sub picioare, si sa te ingani in aceasta simfonie de sunete atragatoare ... Si aceasta toamna e asa de frumoasa ... Palma ei imi mangaie fatza mica si imi da caldura ce mi se cuibareste in suflet si face dorul de tine tot mai mare ... Imi alina suferinta ca nu sunt langa tine si trimite ploaia ca lacrima a cerului ce plange pentru ca noi doi, iubitii indragostiti, nu suntem aproape unul langa altul ... Si ploaia e rece si friguroasa vrand sa arate suferinta noastra ce ne inunda sufletele si vrea sa ne spuna ca ne simte fiecare vibratie a sufletului si cand mai cade o frunza, noi vom sti ca a mai trecut o zi.
Iar timpul pana vom fi impreuna se micsoreaza cu fiecare frunza ce cade, si atunci cand nicio frunza nu va mai fi, atunci noi doi - unul langa altul vom fi ...

Un comentariu:

  1. Sunt zile de toamna reci,
    Cand de langa mine nu vreu sa pleci,
    Cand vreu sa te strang la pieptul meu...
    Sa iti soptesc,te iubesc,mereu si mereu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...