franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 17 octombrie 2011

simplu. dragoste.

tic-tac, tic-tac ... ceasul a stat ... timpul s-a oprit in loc ... universul si-a deschis pantecele doar pentru noi ... doar pentru noi, indragostitii, sa ne petrecem o zi impreuna  ... si sa ne intalnim ... si sa ne vedem si vantul lin adie usor ... si ma uit in ochii tai ... ma dezbraci prin privire, vrei sa vezi dincolo de haine ce ascunde sufletul meu  ... si esti curios sa vezi cum eu ma las descoperita de fiecare unduire a genelor tale ... si indraznet ... incerci sa vezi ce e dincolo de toate : zambet, dezamagire, speranta, dincolo de orice tacere, dincolo de orice vorba fara sens si care  totusi ar spune tot atatea vorbe pline ... si vezi, si simti ... si imaginatia zburda de nebuna goala prin mintea ta ... esti gol de orice idee, simti numai trairi, sentimente,  amalgan de senzatii, nebunii ...ce iti coplesesc inima ...
incet, timid, rabdator, curios ma tii in palma ta : copila goala ... ai dezbracat cu sufletul tau sufletul meu ... si doresti sa aflii mai mult unduirea lina a sufletului meu, vibratia trupului firav ce se lasa mangaiat ... dar stii ca nu-mi vei putea citi sufletul ca pe o carte ceea ce te face sa fii curios caci vei stii voi fi o alta fata ... aceeasi eu, dar parca nu ca altadata ... si iti amuzi inima ca vei stii te vor surprinde iar ... si te incita gandul ca ... copila asta va dori din nou sa faci dragoste cu sufletul si mintea ei ...

Un comentariu:

  1. acum chiar nu stiu ce sa spun,pe bune m-ai lasat toatal fara cuvinte,e o postare cere imi ajunge si in cele mai intunecate colturi ale sufletului si face lumina,parca mi-ai citit gandurile a nu stiu cata oara,da eu ca ganurile mele zboara si ajung la tine,precis.Te iubesc mult

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...