franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

duminică, 9 octombrie 2011

Dragostea prin ochii tai ...

Intr-o lume nebuna si rece,
Vreau sa-mi arati ca dragostea nu e
Doar o inlantuire de trupuri,
Ca dragostea e ca un cantec ce izvoraste din inima
Si nu trebuie sa ai voce ca-l canti si nici ureche muzicala...
Vreau sa-mi arati ca daca imi intind corpul obosit langa al tau
Tu vei sti sa-mi alini nefericirea.
Ca ma vei lasa sa adorm la pieptul tau, cu parul meu rasfirat pe el ...
Si mana ta calda o va incalzi pe a mea,
Iar buzele tale imi saruta tampla ce se zbate puternic
Sub emotiile puternice ce ma incarca ...
As vrea sa simt respiratia si sa-ti aud bataile inimii
Si sa-mi arati ca dragostea e mai mult decat o inlantuirea de trupuri,
Ca e ceva ce simtit de undeva din strafundul inimii
Acel ceva ce ne va face sa fim impreuna ...

Un comentariu:

  1. Spuneai ca nu o poti spune mai bine decat mine,dar eu vad ca o faci cu fiecare postare.Te vreu langa mine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...