franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 27 februarie 2012

Alb in iubire!

Daca as fi un zmeu mare,
As lua soarele din zare
Si l-as arunca in oceanul cu apa rece,
Apoi inel l-as face si pe degetul tau l-as trece.

Intoarce-ti ochii tai mereu spre mine,
Iubeste fiecare zi la fel de mult ca pe mine,
Miroase verdele crud de primavara
Si asculta-mi sufletul cand zbiara!

Fiecare parte din mine se agata de ale tale cuvinte
Si urc fiecare treapta din inima ta atat de timid si cuminte
Iar raza din sufletul tau spre mine coboara incet-incet
Iar inauntrul meu te primeste cu un sincer zambet!

Iubirea mea e plina de gesturi mici
Daca iti plac, as vrea sa-mi zici,
Uite cum se revarsa natura intreaga
Peste o iubire atat de frumoasa, care nu inseala.

Locul meu e doar langa tine,
Si pentru ca ma iubesti iti faci griji pentru mine,
"Te iubesc!" pot fi doar doua cuvinte
Dar sunt acele cuvinte pe care doar inima ta le simte.

Si peste noi, vreau sa cada o ploaie atat de calda
Iar trupurile noastre intre ele sa se dezmiarda
Cand inspiratia mea o sa piara
Doar iubirea ta, muza sa fie cea care ma inspira.

Iar cand seara se va lasa si noi vom dormi,
Luna si stelele ei sa sarute ale noastre inimi.
Iar daca as fi un fluture mic, suav
La umbra frunzei tale mi-as odihni trupul firav.

Iubitule, pot sa fiu mica ta pufosenie?
Cand tu vorbesti, eu ascult cu multa smerenie,
Si poate las impresia ca nu te ascult ...
Dar fac tot ce imi spui tu inca foarte mult.

2 comentarii:

  1. Simte culoare din sufletul meu...
    Si o sa fi fericita mereu,
    Simte simplitatea din inima mea...
    Si o sa vezi ca viatza nu-i asa grea.

    Cand visele se undesc cu gandul tau fierbinte...
    Atnci cu drag de clipele grele adu-ti aminte,
    Sunt amintiri pe care nu vrem sa le mai stim,
    Dar fara ele noi asa nu putem sa fim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă poezie! Esti cu-adevarat talentata!

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...