franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 28 februarie 2012

Poezie fierbinte!

Din cer incep sa cada picuri, picuri,
Peste ale noastre fierbinti trupuri,
Si se scriu noi randuri, randuri,
Peste buzele dulce se topesc de gheata cuburi, cuburi.

Sunt doua inima ce incet se lasa dezbracate,
Acorduri line de ingeri se aud atat de indepartate
Goliciuni tentante se unduiesc dezmierdate
Se impletesc in imbratisari atat de vibrante, minunate, minunate!

Impreuna valseaza atat de goi, goi
Se musca din buzele moi, moi,
In bratele lui se alinta ca un pisoi ...
Asta e un joc in doi!

Se dezbraca impreuna de orice sentiment
Si incep a se iubi lent, lent,
Se iubesc cu foc, cu pasiune. Se iubesc dement, dement
Pana devin un singur trup, un singur suflet independent, independent!

Varful limbii se plimba peste trup, anevoios
Si il simte delicios, delicios
Se imbata cu al ei parfum si al  lui dulce miros, miros
Se prinde de umerii lui si se duc in raiul cel pufos.

Cantecul inimii din pieptul cald rasuna,
Si se infing unul in altul tot mai tare cand tuna,
Aroma iubirii lor este din ce in ce mai buna, buna,
E orgasm extazic sub clar de luna!

4 comentarii:

  1. Da....,foarte pasional,atat de pasional,imi plac pozele si versurile sunt minunate.Te iubesc mult ingerasu meu

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, nu stiu daca iti aminesti, dar ti-am fost lasat un comentariu legat de id, insa nu am reusit sa mai trec pe aici, iar cand am trecut nu erai online pe chat-ul de pe blog :)
    vad ca nu iti amintesti de mine, ti-am mai dat comentarii intr-un timp :D aveam tot numele Lavi H.
    legat de id, nu as fi aprobat daca ai fi lasat :) insa nu e bai, o sa te prind intr-o zi aici si vorbim..
    nu e ceva anume, doar ca as vrea sa vorbesc cu tine, atata tot :)
    o primavara frumoasa iti doresc!>:D<
    SCUZE CA AM SCRIS MULT:$

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase versuri..nu intelege gresit ce fac monica, dar eu ca si tine vreau sa imi iau ce imi apartine:)

    sunt uimita de comentariul lu teddy: stiu ca lupu isi schimba paru, dar naravu ba! dar se pare ca asta e un lup special sia schimbat naravu pt ca a fost ranit, imi mai ramane o singura intrebare care nu ii gasesc raspunsu: paru si la schimbat?? cred ca da sau e doar o aparenta:)

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...