franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 6 februarie 2012

Dansul fulgilor de nea ... [poveste de iarna]

Uite ca din inaltul cerului a inceput sa cada
Cate un fulg mare, alb de zapada
Si cu fiecare fulg, pe pamantul cald se asterne omatul
Incepe al fulgilor de nea dansul ...

Se prind de manute si zboara
Ma iau si pe mine ca pe o comoara
Si dansam in iubire impreuna
Dansam chiar si sub luna ...

Imi mangaie acest mic fulgusor fata dulce,
Ma alinta, ca durerea se duce
Ma saruta tandru, curajos,
Si ma ia de mana si ma duce la palatul lucios ...

Ma imbraca in lunga mantie alba
La gat imi pune salba
Si imi ofera inima lui argintie ...
E atat de mica, ca o jucarie ...

Si incepem iar dansul cel nebun
Dansul noastru, valsul de iubire cel strabun ...
Ma dezbraca din privirea rece ...
Si pasiuni noi, prin inima ma trece ...

Si amandoi, prin iubire ne contopim
Ne pierdem in iubire, in anonim ...
Ne rasfatam cu pasiune rece
Iar iarna nu vrea sa mai plece!

E o iubire trecatoare,
Dar caci iubirea de gheata se topeste la soare ...
Dar eu ma simt bine,
Ca am un suflet pur ce il port cu mine ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...