franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

joi, 2 februarie 2012

Depanand amintiri de ziua noastra...[iti amintesti cum ne-am cunoscut?]

Si azi intr-o zi asa de friguroasa de iarna, mi-am adus aminte de cum a inceput povestea noastra... A fost o zi frumoasa de octombrie, chiar inainte sa incep facultatea si chiar a doua zi dupa ce imi facusem marea schimbare la par [ ma suvitasem] ... Si ziua aceea eram cam indispusa... nu prea aveam eu chef sa fac cunostinta cu cineva... Dar cand te vedeam atat de entuziast, mi-am zis ca nu e corect fata de tine sa fiu morocanoasa si am decis sa-ti raspund cu rabdare la miile de intrebari ... O gramada de intrebari venea de la tine de-a valma... De ma intrebam... oare cand vei epuiza toate intrebarile, ce ma vei mai intreba ... Si azi un pic, maine un pic, dragostea apare, pentru ca tu stiai ce sa-mi spui ca sa te simt ... M-a uimit primul tau ''te iubesc". Nu ma asteptam sa-l aud asa repede, dar a fost placut. A facut inima mea sa joace de bucurie, sa uite lucruri urate... Stii cum mi-ai spus : gata cu trecutul. sa nu te mai aud. trecutul e trecut. si acolo trebuie sa ramana. si parca m-ai luat de mana si m-ai dus in raiul ce de atatea ori l-am visat. M-am simtit imbatata de atata iubire si fericire, incat m-am temut sa nu se termine sau sa o dau in bara cum de obicei fac... M-au impresionat atatea la tine, incat nici nu as sti cu ce sa incep. Pana si modul cum imi puneai acele intrebari la inceput, m-au facut sa te simpatizez inca de la inceput. Stiu ca am incercat amandoi sa ne protejam de vanturi si ploi, care au venit neintarziat ... Si stiu ca tu spui ca pe mine ma doare in ..... de tine, dar nu e asa ... Daca era asa, ne desparteam de foarte mult timp, mai ales cand am auzit de problema ta. Dar am stat acolo si te-am sustinut asa cum am putut... Si pentru ca imi pasa de tine, de aceea te-am indepartat pentru ca planul tau chiar sa functioneze. Vazusem deja ca incurcam putin cam mult lucrurile, de aceea am facut ce am facut, am mintit si restul...
Se spune ca in dragoste si razboi totul se permite... si asa cum si tu ai incercat sa ma indepartezi de tine,si ai luat hotarare fara sa ma anunti si pe mine, intocmai pentru a-ti putea rezolva problema [apropo, si m-ai certat pe chestia asta ca de ce nu am fost mult mai atenta, ca de ce nu m-am gandit mai mult ca poate ai fost constrans] asa si eu am repetat acelasi lucru.
Stiu ca nu ma crezi, ca vorbele mele toate sunt minciuni pentru tine, dar era nevoie de gestul meu!Nu intelegi?!Cand te-am vazut disperat, si te-am vazut prea bine... imaginea aceea cu tine, nu mi-o pot scoate din cap... Atunci m-am decis ca trebuie sa fac ceva pentru tine. Si am facut asta chiar daca asta a insemnat poate sa te pierd definitiv si sa primesc cuvinte dure de la tine ... Ne-am protejat amandoi de vanturi, ploi, furtuni amandoi in felul nostru...

Un comentariu:

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...