franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 13 februarie 2012

Nu renunt!

Si de m-as ineca in ochii tai de bruna catifea
Iti jur ca nu m-ar durea!
Si de as ramane fara al meu soare
As fi inca un tradafir plin de culoare!
Si de ar veni iarna grea peste sentimentele mele toate
Iti jur ca ele nu vor fi inghetate!
Si de mi-ar fi interzis sa te mai vad ...
Asta nu ar conta pentru ca te-as cauta la infinit!
Si de nu vei  mai vrea iubirea mea,
Te voi iubi in continuare fie doar si amintirea
Si de ma vor omora de atatea de ori,
Eu voi renaste pentru tine pana in zori.
Si iti voi saruta pasii mici,
Nu te voi lasa niciodata sa pici ...
Tu trebuie sa fii astru puternic luminos
Iar eu sa te iubesc timid, de aici, de jos!
Te iubesc!

Un comentariu:

  1. Stiu si cred ca sti si tu,eu de multe ori nu am nevoie de cuvinte,de multe ori nu am nevoie de vorbe mari,de multe ori am nevoie doar de o privire,pentru ati arata cat te iubesc.Dar uneori spun vorbe de nimeni rostite,uneori te mangai cum stiu eu mai bine,imi place sa fac totul in stilul meu.Toate postarile sunt superbe chiar daca unele dintre ele sunt prea triste pentru sufletul meu.Acum ca si de multe ori nu e nevoie sa-ti spun cat de mult te apreciezi si iubesc,pentru ca tu le simtzi.Multumesc ca esti alaturi de mine si ca mi-ai oferit sansa unei noi vietzi alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...