franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

luni, 13 februarie 2012

Poem de iubire (Te iubesc orice ar fi)

Si nu-mi cere din suflet a te smulge
Caci nu numai eu as plange,
Ar plange intreaga mea fiinta ...
A te smulge din mine ar fi ultima mea dorinta
Ar fi dorinta unui om muribund
Si poate nici a aceluia daca te-ar iubi prea mult.

Si poate daca te-as iubi de ieri, de azi, de maine,
Poate mi-ar fi fost usor sa renunt la tine,
Dar sunt sentimente ce s-au nascut in timp
Si te iubesc timid fara astept ceva in schimb,
Caci dragostea a venit pe neasteptat
Cand orice speranta in negura trecutului s-ar fi spulberat!

Si tu ai dreptate in tot ceea ce spui,
De aceea eu m-am pierdut in ochii tai caprui,
Si nu sunt speciala si nici deosebita
Dar tu ai vazut dincolo de defecte si m-ai facut a ta iubita.
Stiu ca eu sunt mai blonda si ma prind mai greu ...
Dar nu sunt poeta nici eu ...

Eu scriu poezii adevarate cu rime,
De cand eu m-am intalnit cu tine ...
Stiu ca nu pot da timpul inapoi
La acele momente cand ne iubeam noi doi ...
Dar ma caiesc si stau acum cu capul plecat
Sperand ca inima ta sa nu ma fi uitat ...

Stiu ca si in sufletul tau e uneori furtuna
Din cauza lumii atat de nebuna...
Eu tac. Te astept la infinit cu bratele larg deschise
Sa-ti odihnesti trupul, sufletul atat de obosite ...
Eu am incredere in tine, in iubirea ta
Si poate candva, langa tine, ai sa ma lasi din nou a sta!

Noi, mereu am incercat sa ne aparam de furtuni si ploi
Si adesea ne-am ranit intre noi
Tu mi-ai zis cuvinte dure,
Dar eu am vazut dincolo de aceste cuvinte dure
Vroiai sa ma intaresti pentru ceea ce va urma
Cand eu nu voi mai fi unica din inima ta.

Stiu ca eu sunt precum ea
Dar ea nu a simtit cum am simtit eu tristetea
Ei, nu i s-a refuzat nici fericirea si nici iubirea
Insa mie, toate asta mi-au fost refuzate, de asta sunt atat de rea ...
Macar o data lasa-ma sa am grija de sufletul tau
Sa-l ating si sa sug din el tot ce e rau ...

Si apoi de vei vrea din viata ta sa ma alungi,
Cand zilele vor deveni iar atat de lungi,
Eu voi accepta, caci as sti ca de rau te-am vindecat
Si sufletul tau cu multa dragoste l-am dezmierdat.
Eu, pentru mine, nu-ti cer nimic
Tu sa fii fericit si iubit!

Si te iubesc orice ar fi, chiar daca ma doare
Chiar daca pe cerul meu nu va mai fi soare.
Te iubesc aici si in departare
Chiar daca eu nu te caut in disperare...
Eu iubesc cu multa tacere
Caci esti tatuat in sufletul meu plin de durere.

Si nu as putea inceta sa te iubesc
Nici prin cap asta nu-mi doresc
Si stiu ca adesea te intrebi "de ce te iubesc"
Oare cum nu as putea sa iubesc sufletul tau atat de copilaresc?!
E atat de plapand incat ar face si un inger sa renunte la aripi ...
Si cand tu m-ai facut inger, eu pentru tine am renuntat la aripi.

Sufletul tau e cel care m-a fermecat
Cel care de bantuirea trecutului m-a vindecat
Si oare micuta floare nu iubeste raza de soare?
Si oamenii nu iubesc curcubeul plin de culoare?!
Si chiar am nevoie de motiv sa te iubesc, oare?!
O sa mai am dragostea ta atat de iubitoare?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...