franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 21 februarie 2012

dRaGoStE nEbUnA!

As vrea sa-mi iubesti trupul cu ardoare,
Sa fiu sarutata de fiecare raza a ta de soare.
Sa pui capul pe pieptul meu
Sa auzi cum bate inima mea mereu ...
Mereu bate tot mai tare
Parca din piept cand te vede sare, sare ...
Vreau sa-mi saruti ochii pe care atat de mult ii iubesti
Si cu tacerea sufletului tau sa ma innebunesti
Sa simt fiecare vibratie ce o trimite trupul tau
Sa ne pierdem undeva in dulcele hau ...
Si trupul tau sa acopere goliciunea mea
Sa-mi conturezi trupul cu atingerea de catifea
Sa fie foc, pasiune, dragoste nebuna
Toate sub clar de luna...
Cu o privire m-ai dat gata,
Vino, si saruta-ti fata!


2 comentarii:

  1. Esti frumoasa si esti doar a mea,
    Nu-mi pasa ce spune lumea rea,
    Doar tu esti frumoasa mea si sti bine,
    Nu aspectul fizic conteaza iti spun fara rusine.

    RăspundețiȘtergere
  2. scrii frumos...
    ai putea sa-mi lasi id-ul tau?:D as vrea sa vorbesc cu tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...