franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 18 februarie 2012

Sete de noi (Te iubesc)

Mi-e sete de noi,
De noi doi atat de goi...
Imbracati doar de imbratisarea noastra
Sub lumina slaba de astra,

Mi-e sete sa-mi atingi  din nou sufletul
Sa-l dezmierzi incetul cu incetul,
Sa ma las toata in palma ta,
Cu fiecarea sarut ce iti place a ma incanta.

Mi-e sete de tine, de aerul ce-l respiri,
Cand din ochii tai se vad mii de sclipiri,
Atunci eu ma dezvalui toata,
Ma ofer trandafirului in plina soapta.

Las misterul universului sa ne inveleasca,
Intre noi - pasiune si iubire sa pluteasca,
Eu ma darui toata tie, in intregime
De ieri, de azi, de maine, de dintotdeauna!
Te iubesc mult!

2 comentarii:

  1. Si nu de azi de maine,
    Ci din pacate,
    Ma dor mereu a tale soapte,
    Ca imi esti aproape si eu departe,
    2000km de drum acum ne desparte,
    Dar vei fi aproape de sufletul meu mereu,
    Zeitza mea,in bratzele micului Zeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mijto colaju,da ai pus si u poza aia unde fix mi se vede burta,a fost o surpriza placuta cand am vazut-o.Te iubesc mult sa ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...