franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

miercuri, 22 februarie 2012

Iubindu-te!

Si, Doamne, cat de mult il mai iubesc!
E tot ceea ce imi doresc!
Si il iubesc pentru tot ceea ce este!
Cand mi-ai spus "te iubesc" a fost cea mai buna veste!

Sute de randuri ti-am scris,
Sufletul, in fata ta, mi l-am deschis
Si iti voi mai scrie multe randuri de dragoste,
Lumina, in viata noastra, de acum inainte este!

Te iubesc dintr-o infinitate de motive,
Si te iubesc si fara a avea motive,
Te iubesc pentru ceea ce imi oferi,
Te iubesc dintotdeauna, nu de maine, nu de azi, nu de ieri!

Te iubesc si cand sufletull ti se destainuie
Si sus pe inaltul cer, iubirea noastra as vrea sa ne suie
Sa luminam lumea intreaga cu iubirea noastra
Tu sa faci sa-mi vibreze privirea albastra.

Am o inima si un suflet inca invaluite in mister
Dar tu stii sa ma citesti fara sa-ti cer,
Sunt mii de soapte pierdute in sufletul tau,
Te iubesc extrem! Te ador! Zau!

Ma topesc in ochii tai, in palma ta
Cand tu vrei dulce a ma saruta,
E dorinta! E iubire! E amor cu mult foc!
Te doresc si nu ma joc!

Vreau sa ma ascunzi adanc in tine,
Sa petreci restul vietii alaturi de mine,
Micutule, lasa-ma sa te acopar de trandafiri,
Sa ne completam ale noastre firi.

Ma intreb, daca ti-ai mai lasat sufletul atins?
De o mare pasiune si iubire sa fie aprins,
Ma lasi sa-l ating vibrant cu varful degetului?
Sa-ti simt dorinta ce iti inunda simplitatea trupului.

Iubitul meu, vreau si in vise sa ne intalnim,
Si in vise, tot la fel de mult sa ne iubim,
Iubitul meu, strange-ma mereu de mana!
Pentru totdeauna, vreau sa fim impreuna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...