franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

marți, 21 februarie 2012

Ganduri pentru tine!(doar pentru tine)

Si pentru tine m-as rupe de pe cerul plin de stele
Sa te pierzi in gandurile mele...
Si m-as desprinde din strafundul marii
Si as veni langa tine sa vedem albastrul zarii
Si m-as smulge raza calda din batranul soare,
Sa fiu in viata ta stropul de culoare
Si as fugi din ploaia calda de vara
Sa fiu picatura rebela de apa
Ce s-ar revarsa peste dulcea fata ta,
Si te-as saruta ...

Si pentru tine as fugi din pamantul meu
Sa fiu, la umbra ta, o floare gingasa mereu
Si as parasi curcubeul de culoare,
Rosu pasiune, in dar sa-ti dau o floare!
Si m-as dezbraca de orice petala de trandafir
Sa-ti impletesc vesmant de matase fir cu fir.
Si as renunta la fiinta mea,
Sa ma ascund in inima, sufletul, viata ta
Sa raman doar acolo in ea
Sa fiu regina din inima ta.

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce ar fi viatza fara tine,
    Ce gol profund ai lasa in mine...
    Si ma faci sa imi bucur sufletul si inima,
    Te iubesc si vreu sa ramai doar a mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...