franturi de ganduri

Sunt doar franturi de ganduri ... desprinse toate din acel ceva ... si doar inima iti poate spune frumusetea ta ...

sâmbătă, 18 februarie 2012

dimineti perfecte pline de iubire ...

Noaptea a trecut,
Dimineata iar s-a facut,
Stau intinsa in pat,
Si ma uit la chipul tau nesculat,
Iti mangai fruntea, fata,
Esti gandul meu senin de dimineata,
Iti sarut moale trupul plin de cicatrici,
Iti promit in soapta : "Nu te mai las sa pici!"
Atunci ochii tai caprui se deschid,
Si buzele tale, pe ale mele, intr-un sarut se cuprind
Ma iei in brate, ma alinti,
Ma iubesti. Stiu ca nu ma minti.
Ma scufund in fiinta ta,
Doar langa trandafirul meu vreau a sta.
Iti iubesc fiecare trasatura a trupului tau,
E minunat cum ne-am salvat amandoi de marele hau...
Si deasupra ta ma pun ...
Am uitat ce am vrut sa-ti spun ...
Sarutul tau dulce m-a zapacit!
In ochii tai am simtit cum m-am topit...
Ma ofer tie azi, maine, mereu, intotdeauna!
In inima ta sa fiu doar una!
Imi saruti umerii atat de goi,
Tu, cu trupul tau, mereu ma feresti de ploi
Imi conturezi chipul meu cu al tau deget
Imi oferi cel mai cald zambet,
Iar cand sufletul meu e in plin extaz,
Soarele e sus pe cer, e chiar amiaz'...
Dar pentru nou asta nu conteaza,
Vrem sa stam imbratisati o viata intreaga...
Sa stam asa uniti, lipiti unul de altul!
Te iubesc, puiul meu!

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa dimineatza,asta se intampla daca cumva te trezesti u prima,desi nu prea cred,s-ar putea nu se stie.Oricum superba dimineatza,as vrea sa fie fiecare dimineatza din viatza mea asa.Te iubesc mult Bebele meu.

    RăspundețiȘtergere

si inima ta spune o frantura de un gand frumos ...